Для Вас, батьки!

25 способів дізнатися у дитини як справи в школі. 

1. Що найкраще з того, що сталося з тобою сьогодні в школі? Що найгірше з того, що сталося з тобою сьогодні в школі?
2. Скажи мені, що тебе сьогодні змусило сміятися?
3. Якби ти міг вибрати, з ким би ти хотів сидіти в класі? А з ким би точно не хотів сидіти? Чому?
4. Розкажи мені про саме класне місце в школі.
5. Яке саме дивне слово, яке ти почув сьогодні? Або, можливо, хтось щось дивне тобі сказав?
6. Якби ми запросили сьогодні твого вчителя до нас в гості, що б він мені розповів про тебе, як думаєш?
7. Кому ти сьогодні допоміг?
8. Чи може, хтось тобі сьогодні допоміг?
9. Розкажи мені, що нового ти дізнався сьогодні?
10. Чи був момент, коли ти відчував себе найщасливішою сьогодні?
11. Чи було тобі сьогодні дуже нудно?
12. Якби інопланетяни прилетіли в ваш клас і забрали когось із учнів, кого б ти хотів, щоб вони забрали?
13. З ким би ти хотів пограти на перерві з тих, з ким ти ще ніколи не грав?
14. Розкажи мені про щось хороше, що сталося з тобою сьогодні.
15. Яке слово вчитель найчастіше сьогодні повторював?
16. Про що б ти ще більше хотів дізнатися в школі?
17. Чого б тобі хотілося менше робити в школі?
18. З ким би ти в своєму класі міг вести себе краще?
19. Де ти найчастіше граєш на перервах?
20. Хто найсмішніший учень у вашому класі? Чому він такий смішний?
21. Тобі сподобався сьогоднішній обід? Що найбільше сподобалося?
22. Якби завтра ти став учителем, що б ти зробив?
23. Як ти думаєш, може, хтось із вашого класу повинен піти зі школи?
24. Скажи мені про трьох різних ситуаціях, коли ти використовував олівець сьогодні в школі.
25. Якби ти міг помінятися з кимось в класі місцями, хто б це був? Чому?


ЗВУКОВИЙ  АНАЛІЗ  СЛІВ
ПАМ’ЯТКА  ДЛЯ  БАТЬКІВ

       Наша мова складається з речень. Речення складається зі слів. Слова поділені на склади.
У слові стільки складів, скільки у ньому голосних звуків.   
       Щоб визначити, скільки складів у слові, треба лікоть поставити на парту, а долоню, стиснуту в кулачок, піднести до підборіддя — скільки разів підборіддя натисне на кулачок при вимові слова — стільки й складів.
       Слова складаються зі звуків. На письмі звуки позначаються буквами.
Отже, букву ми пишемо та бачимо, а звуки чуємо та вимовляємо. Звуки бувають голосні та приголосні.
        Голосні (звук не зустрічає перепони, (язик, губи, зуби не заважають) його можна проспівати, та голосно вимовляти) позначаємо кружечком •.

Чому так весело мені?
Бо вчу я звуки голосні.
Їх рівно шість. Я всі назву:
А, І та Е, О, И та У

      Приголосні (звук зустрічає перепону, тобто при вимові яких допомагають язик, зуби  та губи). бувають: твердими (позначаємо однією рискою — ), та м᾿якими (позначаємо двома рисками  = )
     Приголосний звук буде м`яким, якщо після них ідуть Я, Ю, Є, І, Ь, ` . В усіх інших випадках приголосний буде твердим.
      Голосних звуків в українській мові 6: [а], [о], [у], [е], [и], [і]. А на письмі ці голосні звуки позначаються 10 буквами:
А а, Е є, Є є, И и, І і, Ї ї, О о, У у, Ю ю, Я я.
 Букви Я, Ю, Є, Ї – особливі, в деяких випадках можуть позначати два звуки: Я = [Й]+ [А],  Ю = [Й] + [У], Є =  [Й] + [Е] (але можуть позначати і один звук), буква Ї завжди позначає два звука:  Ї = [Й] + [І].


ВИНЯТКИ:
Й – завжди м`який звук.
Ч, Ш -  завжди тверді звуки
Ь , І АПОСТРОФ – не є звуком. Він лише позначає  м`якість пропередніх приголосних .
Щ – завжди позначає два звука    щ = [ш] + [ч].
Сполучення дз, дж позначають один звук.

Послідовність звукового аналізу :
  • Складаємо речення по картинці;
  •  Скільки слів у реченні?
  •  Вибираємо слово з речення;
  •   Слово ділимо на склади;
  • Який перший склад?
  • Який другий? (і  т. д .);
  • Який перший звук? (приголосний), який? (твердий);
  • Викладаємо фішки.

Немає коментарів:

Дописати коментар